Zwroty i reklamacje

Strona główna / Zwroty i reklamacje

WAŻNE


Wszystkie sprzedawane przez nas płyty są oryginalne i dokładnie opisane w ogłoszeniu. Obrazy w naszej ofercie są skanami sprzedawanych przedmiotów. Ponieważ na zdjęciu nie widać wad pudełka, pudełko nie podlega ocenie.Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru zgodnego z opisem. Płyty używane posiadają wady, które będą dokładnie opisane, zwłaszcza te wady, których nie widać na zdjęciu. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady nie opisane przez nas, możesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zakupu. Płyty nowe nie podlegają reklamacji w momencie zdjęcia folii.W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków. ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać z gotowych szablonów umieszczonych w internecie. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej.

Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszego przedsiębiorstwa dostępny w zakładce „Dane firmy i kontakt”. Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty – ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.

POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.